Пошуковий запит: (<.>A=Дайновський Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Дайновський Ю. А. Особливості оцінювання економічної ефективності прийомів управління і маркетингу [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 143-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_19
|
2. |
Дайновський Ю. А. Споживацький потенціал як фактор маркетингового формування інноваційного потенціалу [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2004. - № 1. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2004_1_19
|
3. |
Дайновський Ю. А. Ефективні прийоми зеленого брендингу [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 1(1). - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2014_16_1(1)__24
|
4. |
Гліненко Л. Актуальні тренди ІТ-маркетингу [Електронний ресурс] / Л. Гліненко, Ю. Дайновський // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 32-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_1-2_7
|
5. |
Дайновський Ю. А. Новаторське дослідження економічних систем [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський // Регіональна економіка. - 2008. - № 3. - С. 226-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2008_3_33
|
6. |
Дайновський Ю. А. Напрями вдосконалення системи прийняття інвестиційних, інноваційних та маркетингових управлінських рішень [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2015. - Вип. 48. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2015_48_23
|
7. |
Дайновський Ю. А. Типові напрями організаційно-економічних, управлінських і маркетингових трансформацій під час проектування інноваційних змін [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 13-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_3
|
8. |
Дайновський Ю. А. Актуальні проблеми теорії і практики вітчизняного маркетингу [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 1. - С. 215-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_1_39
|
9. |
Гліненко Л. К. Формування інноваційних рішень у сфері управління, маркетингу і реклами [Електронний ресурс] / Л. К. Гліненко, Ю. А. Дайновський // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Економічні науки. - 2017. - Т. 19, № 81. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2017_19_81_4
|
10. |
Дайновський Ю. А. Комунікаційні інновації у маркетингу послуг [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2016. - Вип. 50. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2016_50_9
|
11. |
Дайновський Ю. А. Внутрішній контроль в управлінні діяльністю підприємств: сутність, значення [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2016. - Вип. 50. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2016_50_21
|
12. |
Дайновський Ю. А. Стан та перспективи розвитку маркетингових комунікацій підприємств оптової та роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський, Н. Р. Балук, Н. Ф. Басій // Підприємництво і торгівля. - 2017. - Вип. 21. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2017_21_7
|
13. |
Дайновський Ю. А. Стратегічне значення комунікацій як складової маркетингового потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський, Б. Б. Семак, О. М. Вовчанська // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 22. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_22_13
|
14. |
Балук Н. Р. Розвиток маркетингових комунікацій торговельних підприємств [Електронний ресурс] / Н. Р. Балук, Н. Ф. Басій, Ю. А. Дайновський // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5(2)__6
|
15. |
Вовчанська О. М. Виставково-ярмаркові заходи як складові інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова, Ю. А. Дайновський // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 40-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5(2)__11
|
16. |
Дайновський Ю. А. Цифрові комунікаційні стратегії у маркетингу послуг вищої освіти [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський, Б. Б. Семак, І. В. Бойчук // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. - 2018. - Вип. 56. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2018_56_3
|
17. |
Дайновський Ю. А. Бізнес-моделі хмарного надання ІТ-послуг [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 2. - С. 18-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_2_5
|
18. |
Гліненко Л. К. Бізнес-моделі інтернету речей [Електронний ресурс] / Л. К. Гліненко, Ю. А. Дайновський // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 4. - С. 14-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2020_4_4_5
|
19. |
Дайновський Ю. А. Комунікативні та маркетингові аспекти екоінновацій [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко, О. М. Вовчанська // Підприємництво і торгівля. - 2020. - Вип. 26. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2020_26_6
|
20. |
Барна М. Ю. Екотуризм як фактор розвитку туристичного і готельного бізнесу [Електронний ресурс] / М. Ю. Барна, Л. К. Гліненко, Ю. А. Дайновський // Підприємництво і торгівля. - 2020. - Вип. 27. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2020_27_17
|
| |